kkn day of date disorientation.

july 4 2011, 0533hrs

happy kknm day fourth of july! hari ini dpl bakal dateng.
kemarin ke kawah galunggung, kemarinnya lagi jalan2 keliling desa, ngeliat uler nyebrang dan sebagainya.
sayang gw ga gitu semngat mendeskripsikan gambaran alam yang gw liat.
pokoknya subhanallah bagus, seperti gambaran surga yang selama ini ada di kepala gw.
i wish i could be that descriptive in portraying sceneries kaya hakam tea -_-

pokoknya kawah galunggung bagus! sayang ga ada fotonya, krn baru ngeliat2 bentar, gw udah disuruh turun krn ada tmn gw ada yang asma di tgh jalan. jadi yaa.. gitu deh.

dont take this wrongly: i do not find happiness in digesting and tasting chacha, but i found myself happy by giving that chacha to that kid. i love that macademian chocolate my mom gave me yesterday, i wanted them to know how it tasted, so i enjoy my one fifth.

thx Allah, for such a kkn!

2 comments:

  1. 'you raise me up'
    hhahaha
    entah kenapa blog lu slalu bikin ngiri dan bikin semangat.
    thanks for the 'raise'
    sukses din kknnya
    amiiin

    ReplyDelete
  2. reza! and obviously your comment also raises me up! seneng rasanya tau that small part of this life raises somebody elses days. *hugs!

    ReplyDelete